Komenda Powiatowa Policji w Tucholi poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: sekretarka Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Tucholi.

Print Drukuj

Ogłoszenie nr: 1/2025


Komendant Powiatowy Policji w Tucholi poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
sekretarka Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Tucholi.


Ogłoszenie o naborze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.


Wymiar etatu: 0,625


Liczba stanowisk pracy: 1


Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17A
89-500 Tuchola


Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy będzie należało:
1. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi pracę kancelaryjną.
2. Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Tucholi.
3. Prowadzenie wynikających z przepisów oraz poleceń przełożonego rejestrów i ewidencji.
4. Rejestracja, dokonywanie sprawdzeń i sporządzanie wydruków w policyjnych systemach informacyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.
5. Wprowadzanie danych do systemu dotyczących czasu pracy w przypisanym zakresie.
6. Dokonywanie archiwizacji dokumentacji.
7. Dbanie o powierzony sprzęt i mienie.


Warunki pracy


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym, przekraczająca połowę dobowego czasu pracy, nie związana z wysiłkiem fizycznym.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy typu faks, kserokopiarka, niszczarka, materiały biurowe.

Bariery architektoniczne: praca na parterze, brak wind, toaleta przystosowana jest dla osób niepełnosprawnych, drzwi wejściowe i wewnętrzne o odpowiedniej szerokości.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
Niezbędne:
* wykształcenie: średnie
* pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła umiejętność obsługi komputera
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność
- umiejętność współpracy
- umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym wymagania dodatkowe:
* wykształcenie: wyższe
* 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub pracy biurowej
* poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222).


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* życiorys i list motywacyjny,
* kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
* oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
* oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
* oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
* oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
* oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222),
* oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.


Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
* kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
* kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego,
* kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222).


Termin składania dokumentów:
5 czerwca 2025


Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17A
89-500 Tuchola


Inne informacje:
Wynagrodzenie: 3060,00,- + wysługa lat


Metody i techniki selekcji:
I etap selekcji :
- analiza merytoryczna aplikacji (zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w KPP w Tucholi z dnia 23.04.2013 roku, upubliczniony na BIP w KPP w Tucholi);
II etap selekcji :
- rozmowa kwalifikacyjna (nie stawienie się w wyznaczonym terminie na rozmowę oznacza rezygnację z dalszego postępowania kwalifikacyjnego).
Obszary badane podczas rozmowy kwalifikacyjnej (II etap selekcji) będą obejmowały:
- kompetencje niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku,
- umiejętność formułowania wypowiedzi,
- motywację do podjęcia pracy,
- autoprezentację kandydata,
- umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym


Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
* Administrator danych i kontakt do niego : Komendant Powiatowy Policji w Tucholi
* Kontakt do inspektora ochrony danych : iod.kpp-tuchola@bg.policja.gov.pl
* Cel przetwarzania danych : przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
* Informacje o odbiorcach danych : Komenda Powiatowa Policji w Tucholi.
Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
* Okres przechowywania danych : czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
* Uprawnienia :
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich stosowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesyłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
* Podstawa prawna przetwarzania danych : art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnymi archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
* Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m. in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego
zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych informacji w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
* Inne informacje : podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.


UWAGA!


Proszę uważnie przeczytać informację o wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
1. Koniecznie proszę umieścić w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, zespół, nr ogłoszenia).
2. Wszystkie dokumenty muszą być opatrzone DATĄ I CZYTELNYM PODPISEM. Oferty należy składać w Komendzie Powiatowej Policji w Tuchola, ul. Dworcowa 17 A, 89-500 Tuchola w zamkniętych kopertach oraz zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy (stanowisko, zespół, nr ogłoszenia).
3. Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego), przesłane mailem, niekompletne, uchybiające wymogom formalnym oraz nie zawierające nazwy stanowiska i komórki organizacyjnej nie będą rozpatrywane. Kandydaci niezakwalifikowani do procesu rekrutacji z w/w przyczyn nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie.
5. Warunkiem niezbędnym do zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego, skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych.
6. Komenda Powiatowa Policji w Tucholi nie ponosi odpowiedzialności za niekompletną lub wadliwą treść ogłoszenia w przypadku jego kopiowania przez podmioty zewnętrzne i umieszczania na innych niż niniejszy portalach internetowych.
7. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowisko w przeprowadzanym naborze.
8. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, bezwyznaniowość, światopogląd, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, tożsamość płciową, przynależność związkową, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o realizacji staży i prac interwencyjnych w 2024 r.

Print Drukuj

Urząd Pracy


 

 
UWAGA!

 
Od dnia 15.01.2024 r. wznawiamy przyjmowanie wniosków na organizację   staży oraz  prac interwencyjnych.
 
Staże organizowane będą na okres 3 miesięcy, wymagany okres zatrudnienia po zakończeniu stażu wynosi 3 miesiące na podstawie umowy o pracę.
 
 
Prace interwencyjne będą organizowanie na podstawie art. 51 ustawy z dnia  20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. pracodawca jest zobowiązany do  utrzymania w zatrudnieniu skierowanego bezrobotnego przez okres 12 miesięcy łącznie 
     (w przypadku, gdy w okresie pierwszych 9 miesięcy skierowany bezrobotny złoży wypowiedzenie umowy o pracę lub zostanie zwolniony bez wypowiedzenia z winy pracownika, należy w to miejsce zatrudnić kolejnego bezrobotnego), a przez okres 6 miesięcy  przysługuje refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenie w wysokości nie wyższej niż 1491,00 zł oraz składki na ubezpieczenie w kwocie 252,43 zł.
W przypadku zatrudnienia na część etatu refundacja wysokość refundacji jest proporcjonalna do tej części etatu.

 
ZAPRASZAMY!
Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o realizacji staży i prac interwencyjnych w 2025 r.

Print Drukuj
Zawartość

Urząd Pracy


 

 
UWAGA!

 
Od dnia 14.01.2025 r. wznawiamy przyjmowanie wniosków na organizację   staży oraz  prac interwencyjnych.
 
Staże organizowane będą na okres 3 miesięcy, wymagany okres zatrudnienia po zakończeniu stażu wynosi 3 miesiące na podstawie umowy o pracę.
 
 
Prace interwencyjne będą organizowanie na podstawie art. 51 ustawy z dnia  20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. pracodawca jest zobowiązany do  utrzymania w zatrudnieniu skierowanego bezrobotnego przez okres 12 miesięcy łącznie 
     (w przypadku, gdy w okresie pierwszych 9 miesięcy skierowany bezrobotny złoży wypowiedzenie umowy o pracę lub zostanie zwolniony bez wypowiedzenia z winy pracownika, należy w to miejsce zatrudnić kolejnego bezrobotnego), a przez okres 6 miesięcy  przysługuje refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenie w wysokości nie wyższej niż 1491,00 zł oraz składki na ubezpieczenie w kwocie 252,43 zł.
W przypadku zatrudnienia na część etatu refundacja wysokość refundacji jest proporcjonalna do tej części etatu.

 
ZAPRASZAMY!
Autor
Folder galerii zdjęć
Załącznik
Pobierz Załącznik Pobierz Załącznik
Informacje o publikacji dokumentu


Staże finansowane ze środków Funduszu Pracy

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Przygotowanie zawodowe dorosłych

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Dofinansowanie kosztów zatrudnienia w domu pomocy społecznej lub jednostce organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej art. 57a

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Wznowienie naboru wniosków

Print Drukuj

Informujemy Państwa, że wznawiamy nabory wniosków o organizację prac interwencyjnych

 

Informacje naborze  o wniosków można uzyskać w  siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi pl. Wolności 23

lub telefoniczne 52 55 90 805

Informacje o publikacji dokumentu


Ogłoszenie o naborze do Służby Więziennej

Print Drukuj

Dyrektor Okręgowy Służby Więziennej w Bydgoszczy zgodnie z ustawą z dnia 9 kwietnia 2010r. o Służbie Więziennej (Dz. U. 2024r., poz 1869) oraz z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 sierpnia 2018r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego do Służby Więziennej (Dz. U. z 2018r., poz.1631)
Ogłasza wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego dla kandydatów do Służby w Służbie Więziennej na terenie podległym Dyrektorowi Okręgowemu Służby Więziennej w Bydgoszczy.
Zakład Karny w Potulicach:
1. Strażnik działu ochrony - 6 etatów

2. Młodsza pielęgniarka/ Młodszy ratownik medyczny - 2 etaty

Nabór do 30 maja 2025. Szczegóły naboru i pełna treść ogłoszenia na stronie http://www.sw.gov.pl - rekrutacja - oferty pracy

Informacje o publikacji dokumentu


Dane statystyczne za 2025 rok

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Partnerstwo „Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie" zaprasza na szkolenie dotyczące naboru wniosków o powierzenie grantów w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju "Chochla do borowiackiej grapy" (przedsięwzięcie 3.2 NASZE GZUBY)

Print Drukuj

Obrazek - plakat Szkolenie kluby młodzieżówe a logami instytucji wspierających

Partnerstwo „Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie" zaprasza na szkolenie dotyczące naboru wniosków o powierzenie grantów  w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju "Chochla do borowiackiej grapy" (przedsięwzięcie 3.2 NASZE GZUBY). 

W ramach naboru można będzie ubiegać się o granty na tworzenie klubów młodzieżowych. (dzieci i młodzież uczące się w wieku od 6 - 24 lat).

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z dokumentacją konkursową (ogłoszenie, w tym regulamin z załącznikami), a także z generatorem wniosków o powierzenie grantów.
 


TERMIN SZKOLENIA: 9 maja 2025r. (piątek)
GODZINA: 13.00 - 15.00
ADRES: biuro Partnerstwa LGD Bory Tucholskie (ul. Kolejowa 4, Tuchola; kontakt: 52 336 12 13 lub partnerstwo@borytucholskie.pl )


 

Obowiązują zapisy poprzez formularz zgłoszeniowy

 

Zachęcamy do zapoznania się przed szkoleniem ze Standardem klubu młodzieżowego” . Powinien to być punkt wyjścia, w planowaniu przez Państwa podmioty/instytucje, wsparcia dla dzieci i młodzieży. Dokument ten określa minimalny standard funkcjonowania edukacyjnych klubów młodzieżowych, których głównym zadaniem jest wspieranie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań dzieci i młodzieży poza edukacją formalną.

Zachęcamy bardzo do tego, aby czas przed ogłoszeniem naborów wniosków przez LGD wykorzystać do rzeczywistego zbadania potrzeb młodych ludzi.

„Klub powinien oferować elastyczną i zróżnicowaną ofertę zajęć, dopasowaną do zainteresowań, zdolności, predyspozycji, potrzeb i preferencji uczestników.

Zaangażowanie dzieci i młodzieży we wspólne formułowanie oferty jest obligatoryjne.

W związku z powyższym na etapie przygotowania koncepcji funkcjonowania klubu, należy pozyskać informację bezpośrednio od potencjalnych uczestników dotyczących ich zainteresowań i pomysłów na zajęcia (np. w trakcie spotkań grup i społeczności szkolnej, lokalnej, w rozmowach indywidualnych, w formie ankiet, skrzynek na dobre pomysły itp.).”

Podsumowując, klub młodzieżowy nie będzie dobrze działał, jeżeli będzie oferował wsparcie jakie grantobiorcy wydaje się właściwe. Klub będzie spełniał swoją rolę, jeżeli młodzież znajdzie tam wsparcie, którego oczekuje. A więc pytajmy młodych!

 

Partnerstwo „Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie”

Biuro: ul. Kolejowa 4, 89-500 Tuchola

tel. 523361213

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o naborze wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na podjęcie działalności w ramach spółdzielni socjalnej ze środków PFRON

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi informuje, że w dniach 02-03.06.2025 r. przyjmowane będą wnioski o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na podjęcie działalności w formie spółdzielni socjalnej w ramach środków PFRON.

Ze środków Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych może skorzystać osoba niepełnosprawna bezrobotna lub poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu, posiadająca aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. 

Osoba niepełnosprawna może otrzymać środki na podjęcie działalności w wysokości określonej w umowie zawartej ze starostą . Wolne środki PFRON jakimi dysponuje tut. Urząd Pracy to 160.000,00 zł.

Kompletne i prawidłowo wypełnione wnioski wraz z niezbędnymi załącznikami można składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi, w godzinach od 7:00 do 15:00 lub za pośrednictwem poczty.

Wniosek można również składać za pośrednictwem  platformy SOW pod adresem : https://sow.pfron.org.pl/

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.tuchola.praca.gov.pl oraz w tut. Urzędzie Pracy pok.204 , II piętro lub pod numerem telefonu 52 55 90 805.  





 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Ważna informacja

Print Drukuj

Rejestracja osobista bezrobotnych i poszukujących pracy odbywa się

po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty w celu rejestracji

i ustaleniu kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji

Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naboru wniosków o bon na zasiedlenie

Print Drukuj

Informujemy, że nabór wniosków o bon za zasiedlenie został wstrzymany do odwołania. 

 

Informacje o naborze wniosków można uzyskać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi oraz na stronie https://tuchola.praca.gov.pl/

Informacje o publikacji dokumentu


Staże finansowane ze środków PFRON

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi informuje, że w dniach 23-30.04.2025 r. przyjmowane będą wnioski o skierowanie na staż osoby  niepełnosprawnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy jako  poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu,  finansowany ze środków PFRON.
Wniosek można składać za pośrednictwem  platformy SOW pod adresem : https://sow.pfron.org.pl/

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.tuchola.praca.gov.pl oraz w tut. Urzędzie Pracy pok.204 , II piętro lub pod numerem telefonu 52 55 90 805. 

Informacje o publikacji dokumentu


Wznowienie naboru wniosków

Print Drukuj

Wznowienie naboru wniosków

Informujemy Państwa, że wznawiamy nabory wniosków o organizację następujących form aktywizacji osób bezrobotnych:

- roboty publiczne ,

- szkolenia,

 -staże,

- dofinasowanie kosztów zatrudnienia w domu pomocy społecznej lub

   jednostce organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy

   zastępczej.

Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia nie została opublikowana w Dzienniku Ustaw  w związku z powyższym nie wejdzie ona w życie w dniu

01 maja 2025 r.

Za utrudnienia przepraszamy.

Informacje naborze  o wniosków można uzyskać w  siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi oraz na stronie https://tuchola.praca.gov.pl/

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja

Print Drukuj
Rejestracja osobista bezrobotnych i poszukujących pracy odbywa się po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty w celu rejestracji i ustaleniu kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji
Informacje o publikacji dokumentu


Centrum Aktywizacji Zawodowej

Print Drukuj
Imię i nazwisko Adres e-mail Telefon Numer pokoju
Maciej Kozłowski
doradca zawodowy
mkozlowskipup.tuchola.pl 52 5540002 II piętro pok. 207
Lucyna Czapiewska
doradca zawodowy
lczapiewskapup.tuchola.pl 52 5540002 II piętro pok. 206
Jarosław Sobek
pośrednik pracy, doradca klienta- realizuje wnioski o roboty publiczne, prace interwencyjne, staże, bony stażowe, Tarcza antykryzysowa: dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych, dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy
jsobekpup.tuchola.pl 52 5590805 II piętro pok. 204
Anna Siniło
specjalista ds. programów- realizuje wnioski o wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy, pożyczki na utworzenie st. pracy BGK, dotacje FP, EFS, grant (telepraca), świadczenia aktywizacyjne, pozyczka na podjęcie działalności gospodarczej BGK, Tarcza antykryzysowa: niskooprocentowana pożyczka z Funduszu Pracy dla mikroprzedsiębiorców
asinilopup.tuchola.pl 52 5590807 II piętro pok. 205
Katarzyna Sobiech
pośrednik pracy, doradca klienta - realizuje wnioski PFRON, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, szkolenia indywidualne i grupowe
ksobiechpup.tuchola.pl 52 5590805 II piętro pok. 204
Wioletta Słupińska
stanowisko ds. programów rynku pracy, doradca klienta - realizuje wnioski o prace społecznie użyteczne
wslupinskapup.tuchola.pl 52 5590810 poddasze- pokój nr 303
Marcin Remisz
pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter: L, M, P, realizacja ofert pracy
mremiszpup.tuchola.pl 52 5590814 parter stanowisko 5
Ilona Pieczka
pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter:R, S, Ś, T, realizacja ofert pracy
ipieczkapup.tuchola.pl 52 5590814 parter stanowisko 1
Iwona Kapanka
pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter:A, B, C, D, E, F, W, realizacja ofert pracy
ikapankapup.tuchola.pl 52 5590816 parter stanowisko 3
Dorota Pril
pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter: K, N, Z, realizacja ofert pracy
dprilpup.tuchola.pl 52 5590818 parter stanowisko 4
Informacje o publikacji dokumentu


Zawieszenie przyjmowania wniosków o organizację prac interwencyjnych

Print Drukuj

Informujemy, że z dniem dzisiejszym zawieszamy przyjmowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych.

Informacje w sprawie terminu naboru można uzyskać pod następującym numerem telefonu: 525590805 lub osobiście w Powiatowym Urzędzie pracy w Tucholi pl. Wolności 23 pok. 204.

Informacje o publikacji dokumentu


Deklaracja dostępności

Print Drukuj

Deklaracja dostępności

Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://tuchola.praca.gov.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.
  • Formularz kontaktowy nie posiada dowiązanych etykiet tekstowych.
  • Część dokumentów PDF została zamieszczona w formie skanów, przez co nie są one dostępne dla automatycznych czytników tekstu.
  • Część zdjęć i grafik nie posiada atrybutu alt z opisem tego, co przedstawia dane zdjęcie lub grafika.

Treści nieobjęte przepisami

  • Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
  • Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne.Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny z wykorzystanie powszechnie dostępnych narzędzi do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej - narzędzie służące do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej WAVE - https://wave.webaim.org/

Skróty klawiaturowe

  • Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejście do wyszukiwarki za pomocą skrótu "Alt+W".

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Piotra Muchy - email: pmucha@pup.tuchola.pl lub telefonicznie +48 52 55 90 806.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Lucyna Glaner- Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi,
  • Adres: Pl. Wolności 23, 89-500 Tuchola,
  • email: pup@tuchola.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi

Pl. Wolności 23
89-500 Tuchola

Do budynku prowadzi wejście od placu Wolności - wejście możliwe dla osób na wózkach inwalidzkich. Obsługa osób na wózkach odbywa się tylko na parterze, ponieważ w budynku nie ma windy. Na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Przy budynku wyznaczone jest jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W Powiatowym Urzędzie Pracy nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma również oznaczeń w alfabecie braille'a oraz powiększonych napisów dla osób słabowidzących. Wewnątrz budynku brak oznaczenia kontrastowego.

Pracownicy i klienci urzędów pracy mogą skorzystać z bezpłatnej usługi tłumaczenia rozmowy z języka migowego (PJM) na język polski. Aby połączyć się konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy, należy wejść na stronę: https://zielonalinia.gov.pl/zl-migowy. Usługa jest dostępna od poniedziałku do piątku. Więcej informacji w załączniku poniżej.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Festiwal Służb Mundurowych - relacja

Print Drukuj

W dniu 14 marca br. dzięki gościnności Tucholskiego Ośrodka Kultury odbył się I Festiwal Służb Mundurowych oraz Prezentacja Ponadpodstawowych Szkół Powiatowych organizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi wspólnie ze Starostwem Powiatowym.

Widok na budynek i parking Tucholskiego Ośrodka Kultury

W trakcie wydarzenia tucholanie mieli okazję poznać charakter pracy formacji mundurowych, w tym:

  • Policji – nie zabrakło tutaj tucholskich policjantów oraz Funkcjonariuszy Oddziałów Prewencji Policji w Bydgoszczy, a także Samodzielnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji w Bydgoszczy

Na zdjęciu grupa policjantów przy radiowozie na parkingu

Na zdjęciu stoisko policji prezentujące broń oraz wyposażenie

  • Państwowej Straży Pożarnej – uczestnikami byli strażacy z Komendy Powiatowej PSP w Tucholi

Zdjęcie samochodu straży pożarnej

Zdjęcie stoiska Straży Pożarnej, na stole ekwipunek strażaka

  • Służby Więziennej

Zdjęcie stoiska z ofertą Służby Więziennej

  • Wojska Polskiego – reprezentowanego przez Wojskowe Centrum Rekrutacji w Bydgoszczy

Na zdjęciu stoisko Wojskowego Centrum Rekrutacyjnego z Bydgoszczy

  • Straży Leśnej – reprezentującej Nadleśnictwo Tuchola – oraz Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w Plaskoszu

Na zdjęciu stoisko Straży Leśnej

Na zdjęciu stoisko Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w Plaskoszu

  • Służby Celno-Skarbowej – reprezentującej Izbę Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

 

  • Straży Granicznej – reprezentowanej przez Placówkę Straży Granicznej w Bydgoszczy.

 

Stoisko promujące usługi w zakresie bezpieczeństwa i pierwszej pomocy przygotowała Grupa Prewencyjna WOPR Województwa Kujawsko-Pomorskiego Bory Tucholskie.           

Na zdjęciu stoisko Grupy Prewencyjnej WOPR Województwa Kujawsko-Pomorskiego Bory Tucholskie

Na zdjęciu stoisko Grupy Prewencyjnej WOPR Województwa Kujawsko-Pomorskiego Bory Tucholskie

Każda ze służb mundurowych przygotowała stoiska eksponujące sprzęt i wyposażenie wykorzystywane w codziennej pracy – w tym również środki przymusu bezpośredniego, niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa w tych formacjach. Na parkingu TOK była możliwość obejrzenia pojazdów operacyjnych. Na szczególną uwagę zasługiwało stoisko CITES Służby Celno-Skarbowej – odwiedzający festiwal mogli zobaczyć zarekwirowane na granicy nielegalnie przewożone, m.in. : wypchane zwierzęta i trofea myśliwskie, wyroby z kości, rogów, zębów zwierząt, naszyjniki, pierścionki i inne wyroby, które zawierają części roślin i zwierząt chronionych,  torebki, buty, portfele, paski do spodni wykonane ze skór węży, krokodyli, waranów itp., lekarstwa zawierające sproszkowane fragmenty zwierząt lub roślin (tzw. medycyna orientalna).

Służby zaprezentowały się jako formacje nowoczesne, mobilne, poszukujące kandydatów, którzy chcieliby wstąpić w ich szeregi. Ich oferta była skierowana przede wszystkim do młodzieży stojącej na progu wyboru swojej ścieżki zawodowej. Z tej oferty skorzystać mogli przede wszystkim tegoroczni maturzyści tucholskich szkół takich, jak: Liceum Ogólnokształcące, Zespół Szkół Licealnych i Agrotechnicznych, Zespół Szkół Licealnych i Technicznych oraz Technikum Leśne. Zapoznali się oni z procesem rekrutacji oraz szczegółami pracy w tych służbach.

Z kolei młodsi uczestnicy festiwalu – uczniowie szkół podstawowych – stojący przed wyborem kierunku dalszej edukacji, mieli do dyspozycji stoiska wystawiennicze szkół ponadpodstawowych. Poznali możliwości dalszej edukacji w powiecie tucholskim.

Na zdjęciu stoisko Liceum Ogólnokształącego w Tucholi

Na zdjęciu stoisko ZSLiT w Tucholi

Na zdjęciu stoisko ZSLiA w Tucholi

Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi w porozumieniu z Tucholskim Centrum Edukacji Zawodowej promował wśród młodych osób stanowisko automatyka – będącego zawodem deficytowym nie tylko na tucholskim rynku pracy. Swojego wsparcia w tym zakresie udzielali pracownicy ZPUH JK Miłosz Kiedrowski – udzielając wszelkich praktycznych informacji związanych z wykonywaniem pracy na tym stanowisku.

Festiwal odwiedziło łącznie ponad 600 osób, co utwierdziło organizatorów w przekonaniu, że w przyszłym roku wydarzenie należy powtórzyć.

Informacje o publikacji dokumentu


Naczelnik Urzędu Skarbowego w Tucholi serdecznie zaprasza na szkolenie dla przedsiębiorców

Print Drukuj

Zaproszenie na szkolenie dla przedsiębiorców

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy

Print Drukuj

 Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi ogłasza nabór wniosków o refundację

kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy

 

 Wysokość refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stwnowiska pracy

stanowi nie więcej niż 6- krotność przeciętnego wynagrodzenia

Proponowaną przez Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi jest kwota do 40.000 zł  na jedno stanowisko pracy.
                      Termin składania wniosków to 27 i 28 luty 2025 r. 
                 

Informacje Anna Siniło  pokój 205 ( II piętro) nr telefonu 52 55 90 807  lub 782 021 518

Proponowana forma zabezpieczenia zwrotu przyznanych środków :

  • Poręczenie

Poręczenie musi zostać udzielone przez co najmniej 2 poręczycieli, będących osobami fizycznymi,  z których każdy osiąga wynagrodzenie lub dochód na poziomie co najmniej 5.000,00 zł brutto miesięcznie.
W przypadku poręczenia małżonków poręczycielem może być jedna ze stron.
Poręczycielem może być współmałżonek tylko w przypadku ustanowienia rozdzielności majątkowej w formie aktu notarialnego lub orzeczenia sądu (kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem dołączona do oświadczeń ),
Poręczenie może być udzielone wyłącznie za pisemną zgodą współmałżonka poręczyciela ( nie dotyczy rozdzielności majątkowej).
Poręczyciele zobowiązani są do podpisania umowy poręczenia osobiście w siedzibie urzędu   w obecności upoważnionego pracownika.
 

  • Akt notarialny o poddaniu się egzekucji z poręczeniem

Wnioskodawca jest właścicielem lub współwłaścicielem nieruchomości, której minimalna wartość wynosi 120% wnioskowanej kwoty.
Przy zabezpieczeniu w formie aktu notarialnego o poddaniu się egzekucji konieczne jest ustanowienie dodatkowego zabezpieczenia, np. w postaci poręczenia przez osobę fizyczną, która osiąga stały dochód na poziomie co najmniej 5.000,00 zł brutto miesięcznie i nie jest współmałżonkiem wnioskodawcy (możliwe tylko w przypadku ustanowienia rozdzielności majątkowej)              
 

  • Blokada na rachunku bankowym

Wnioskodawca musi mieć zgromadzone środki w wysokości 120% przyznanego dofinansowania. Blokada sporządzana jest po podpisaniu umowy   i obowiązywać będzie do czasu wywiązania się Wnioskodawcy z warunków umowy.
 

  • Gwarancja bankowa

      Wnioskodawca podpisuje z bankiem umowę gwarancji bankowej, do wysokości 120%   przyznanego dofinansowania.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu