ROBOTY PUBLICZNE informacje i dokumenty do pobrania

Print Drukuj
Informacja o realizacji robót publicznych w 2025 r.

 
W 2025 r. maksymalny okres refundacji części kosztów poniesionych na wynagrodzenia skierowanych bezrobotnych został ustalony na 5 miesięcy, wysokość refundacji  w kwocie 3400,00 zł plus składki na ubezpieczenie społeczne w kwocie 575,62 zł.
Od dnia 11.01.2019 r. w związku z nowelizacją ustawy podmioty upoważnione do organizacji robót publicznych zobowiązane są do zatrudniania w pierwszej kolejności dłużników alimentacyjnych.

W przypadku refundacji za niepełny miesiąc, ustala się następujący sposób refundacji:  (3400,00 zł : 30 dni) * liczba przepracowanych dni.
W przypadku nieobecności w pracy z powodu choroby ustala się następujący sposób refundacji: 3400,00 zł : 30 dni x liczba dni chorobowego x 80% (100% w przypadku niezdolności do pracy związanej z ciążą lub wypadkiem przy pracy).
Refundacji podlega kwota nie wyższa niż wypłacona przez organizatora.

 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków w ramach środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego o finansowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawcy

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi

w ramach środków rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego  „KFS"

 

Zaprasza pracodawców do składania wniosków

o finansowanie działań na rzecz kształcenia ustawicznego

 pracowników  i pracodawcy


- Wnioski przyjmowane będą od dnia 23.06.2025 do 25.06.2025r..

- Wnioski należy składać drogą elektroniczną przez praca.gov.pl


- Wnioski, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.


Minister właściwy ds. pracy określił następujące priorytety wydatkowania   KFS w 2025 r.:

  1. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób po 50 roku życia.

  2. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

  3. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z niskim wykształceniem.

  4. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w obszarach/branżach, które powiatowe urzędy pracy określą na podstawie wybranych przez siebie dokumentów strategicznych, analiz czy planów rozwoju jako istotne dla danego powiatu czy województwa.

Ad. Priorytet A) W ramach niniejszego priorytetu ze środków rezerwy KFS będzie możliwe sfinansowanie kształcenia ustawicznego osób wyłącznie w wieku powyżej 50 roku życia.

Wnioskodawca powinien wskazać osoby, które będą korzystać ze środków KFS w ramach tego priorytetu oraz oświadczyć, iż na dzień złożenia wniosku wymienione osoby są w wieku powyżej 50 roku życia. W uzasadnieniu należy wykazać potrzebę nabycia umiejętności.

Ad. Priorytet B) Wnioskodawca składający wniosek o środki w ramach powyższego priorytetu powinien udowodnić posiadanie przez kandydata orzeczenia o niepełnosprawności tj. przedstawić orzeczenie o niepełnosprawności kandydata na szkolenie bądź oświadczenie o posiadaniu takiego orzeczenia

Ad. Priorytet C) Ze wsparcia w ramach tego priorytetu mogą skorzystać osoby, które nie mają świadectwa dojrzałości, w  tym nie ukończyły szkoły na jakimkolwiek poziomie.

Ad. Priorytet D) Warunkiem dostępu do niniejszego priorytetu jest posiadanie jako przeważającego (według stanu na 1 stycznia 2025 roku) odpowiedniego kodu PKD związanego z jednym z poniższych obszarów/ branży oraz zawarte we wniosku o dofinansowanie wiarygodne uzasadnienie konieczności nabycia nowych umiejętności.

Obszary/branże wymagające szczególnego wsparcia kształcenia ustawicznego w powiecie tucholskim na podstawie - Strategii rozwoju powiatu tucholskiego

- działalność gospodarcza polegającą na świadczeniu całorocznych usług turystycznych,

- działalność gospodarczą w kierunku rozwoju usług opiekuńczych,

- działalność gospodarczą w kierunku przetwórstwa drewna i produkcji mebli.

 

 

Środki KFS przeznaczone są na finansowanie działań obejmujących kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy, na które składają się:

  • kursy i studia podyplomowe realizowane z inicjatywy pracodawcy lub za jego zgodą,

  • egzaminy umożliwiające uzyskanie dokumentów potwierdzających nabycie umiejętności, kwalifikacji lub uprawnień zawodowych,

  • badania lekarskie i psychologiczne wymagane do podjęcia kształcenia lub pracy zawodowej po ukończonym kształceniu,

  • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z podjętym kształceniem;

  • określenie potrzeb pracodawcy w zakresie kształcenia ustawicznego w związku z ubieganiem się o sfinansowanie tego kształcenia ze środków KFS.

 
Przy rozpatrywaniu wniosku starosta uwzględnia:

1)  zgodność dofinansowywanych działań z ustalonymi priorytetami wydatkowania   środków    KFS na dany rok;

2) zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego rynku pracy;

3) koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania ze środków  KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku;

4) posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanej z środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego;

5) w przypadku kursów – posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego;

6) plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS;

7) możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku, z uwzględnieniem limitów, o których mowa w art. 109 ust. 2k i 2m ustawy.


 
UWAGA!
 
W ramach środków z KFS może być sfinansowane kształcenie ustawiczne, które rozpocznie się dopiero po podpisaniu umowy z PUP o finansowaniu kształcenia ze środków KFS  w 2025 roku. Termin rozpoczęcia szkoleń w ramach wnioskowanych środków  - 30 dni od zakończenia naboru wniosków.


Dopuszcza się negocjacje pomiędzy Dyrektorem PUP, który działa z upoważnienia Starosty, a pracodawcą treści wniosku w celu ustalenia ceny usługi kształcenia ustawicznego, liczby osób objętych kształceniem ustawicznym, realizatora usługi, programu kształcenia lub zakresu egzaminu, z uwzględnieniem zasady zapewnienia najwyższej jakości usługi oraz zachowania racjonalnego wydatkowania środków publicznych.

 
Starosta może sfinansować koszty kształcenia w wysokości 80% tych kosztów, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika, a w przypadku mikroprzedsiębiorstw (pracodawców zatrudniających mniej niż 10 pracowników, a roczny obrót lub całkowity bilans roczny nie przekracza 2 mln EURO) w wysokości 100%, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika.
 
 
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.pup.tuchola.pl oraz w tut. Urzędzie pok. 204, II piętro lub pod numerem telefonu 52 55 90 805, 661 021 511

                                                                                                
 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Bon na zasiedlenie

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Stypendium z tytułu podjęcia dalszej nauki

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Stypendium na kontynuowanie nauki

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Bon zatrudnieniowy

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Komenda Powiatowa Policji w Tucholi poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: sekretarka Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Tucholi.

Print Drukuj

Ogłoszenie nr: 1/2025


Komendant Powiatowy Policji w Tucholi poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
sekretarka Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Tucholi.


Ogłoszenie o naborze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.


Wymiar etatu: 0,625


Liczba stanowisk pracy: 1


Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17A
89-500 Tuchola


Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy będzie należało:
1. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi pracę kancelaryjną.
2. Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Tucholi.
3. Prowadzenie wynikających z przepisów oraz poleceń przełożonego rejestrów i ewidencji.
4. Rejestracja, dokonywanie sprawdzeń i sporządzanie wydruków w policyjnych systemach informacyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.
5. Wprowadzanie danych do systemu dotyczących czasu pracy w przypisanym zakresie.
6. Dokonywanie archiwizacji dokumentacji.
7. Dbanie o powierzony sprzęt i mienie.


Warunki pracy


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym, przekraczająca połowę dobowego czasu pracy, nie związana z wysiłkiem fizycznym.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy typu faks, kserokopiarka, niszczarka, materiały biurowe.

Bariery architektoniczne: praca na parterze, brak wind, toaleta przystosowana jest dla osób niepełnosprawnych, drzwi wejściowe i wewnętrzne o odpowiedniej szerokości.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
Niezbędne:
* wykształcenie: średnie
* pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła umiejętność obsługi komputera
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność
- umiejętność współpracy
- umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym wymagania dodatkowe:
* wykształcenie: wyższe
* 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub pracy biurowej
* poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222).


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* życiorys i list motywacyjny,
* kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
* oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
* oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
* oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
* oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
* oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222),
* oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.


Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
* kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
* kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego,
* kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222).


Termin składania dokumentów:
5 czerwca 2025


Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17A
89-500 Tuchola


Inne informacje:
Wynagrodzenie: 3060,00,- + wysługa lat


Metody i techniki selekcji:
I etap selekcji :
- analiza merytoryczna aplikacji (zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w KPP w Tucholi z dnia 23.04.2013 roku, upubliczniony na BIP w KPP w Tucholi);
II etap selekcji :
- rozmowa kwalifikacyjna (nie stawienie się w wyznaczonym terminie na rozmowę oznacza rezygnację z dalszego postępowania kwalifikacyjnego).
Obszary badane podczas rozmowy kwalifikacyjnej (II etap selekcji) będą obejmowały:
- kompetencje niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku,
- umiejętność formułowania wypowiedzi,
- motywację do podjęcia pracy,
- autoprezentację kandydata,
- umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym


Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
* Administrator danych i kontakt do niego : Komendant Powiatowy Policji w Tucholi
* Kontakt do inspektora ochrony danych : iod.kpp-tuchola@bg.policja.gov.pl
* Cel przetwarzania danych : przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
* Informacje o odbiorcach danych : Komenda Powiatowa Policji w Tucholi.
Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
* Okres przechowywania danych : czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
* Uprawnienia :
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich stosowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesyłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
* Podstawa prawna przetwarzania danych : art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnymi archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
* Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m. in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego
zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych informacji w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
* Inne informacje : podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.


UWAGA!


Proszę uważnie przeczytać informację o wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
1. Koniecznie proszę umieścić w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, zespół, nr ogłoszenia).
2. Wszystkie dokumenty muszą być opatrzone DATĄ I CZYTELNYM PODPISEM. Oferty należy składać w Komendzie Powiatowej Policji w Tuchola, ul. Dworcowa 17 A, 89-500 Tuchola w zamkniętych kopertach oraz zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy (stanowisko, zespół, nr ogłoszenia).
3. Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego), przesłane mailem, niekompletne, uchybiające wymogom formalnym oraz nie zawierające nazwy stanowiska i komórki organizacyjnej nie będą rozpatrywane. Kandydaci niezakwalifikowani do procesu rekrutacji z w/w przyczyn nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie.
5. Warunkiem niezbędnym do zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego, skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych.
6. Komenda Powiatowa Policji w Tucholi nie ponosi odpowiedzialności za niekompletną lub wadliwą treść ogłoszenia w przypadku jego kopiowania przez podmioty zewnętrzne i umieszczania na innych niż niniejszy portalach internetowych.
7. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowisko w przeprowadzanym naborze.
8. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, bezwyznaniowość, światopogląd, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, tożsamość płciową, przynależność związkową, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o realizacji staży i prac interwencyjnych w 2024 r.

Print Drukuj

Urząd Pracy


 

 
UWAGA!

 
Od dnia 15.01.2024 r. wznawiamy przyjmowanie wniosków na organizację   staży oraz  prac interwencyjnych.
 
Staże organizowane będą na okres 3 miesięcy, wymagany okres zatrudnienia po zakończeniu stażu wynosi 3 miesiące na podstawie umowy o pracę.
 
 
Prace interwencyjne będą organizowanie na podstawie art. 51 ustawy z dnia  20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. pracodawca jest zobowiązany do  utrzymania w zatrudnieniu skierowanego bezrobotnego przez okres 12 miesięcy łącznie 
     (w przypadku, gdy w okresie pierwszych 9 miesięcy skierowany bezrobotny złoży wypowiedzenie umowy o pracę lub zostanie zwolniony bez wypowiedzenia z winy pracownika, należy w to miejsce zatrudnić kolejnego bezrobotnego), a przez okres 6 miesięcy  przysługuje refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenie w wysokości nie wyższej niż 1491,00 zł oraz składki na ubezpieczenie w kwocie 252,43 zł.
W przypadku zatrudnienia na część etatu refundacja wysokość refundacji jest proporcjonalna do tej części etatu.

 
ZAPRASZAMY!
Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o realizacji staży i prac interwencyjnych w 2025 r.

Print Drukuj
Zawartość

Urząd Pracy


 

 
UWAGA!

 
Od dnia 14.01.2025 r. wznawiamy przyjmowanie wniosków na organizację   staży oraz  prac interwencyjnych.
 
Staże organizowane będą na okres 3 miesięcy, wymagany okres zatrudnienia po zakończeniu stażu wynosi 3 miesiące na podstawie umowy o pracę.
 
 
Prace interwencyjne będą organizowanie na podstawie art. 51 ustawy z dnia  20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. pracodawca jest zobowiązany do  utrzymania w zatrudnieniu skierowanego bezrobotnego przez okres 12 miesięcy łącznie 
     (w przypadku, gdy w okresie pierwszych 9 miesięcy skierowany bezrobotny złoży wypowiedzenie umowy o pracę lub zostanie zwolniony bez wypowiedzenia z winy pracownika, należy w to miejsce zatrudnić kolejnego bezrobotnego), a przez okres 6 miesięcy  przysługuje refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenie w wysokości nie wyższej niż 1491,00 zł oraz składki na ubezpieczenie w kwocie 252,43 zł.
W przypadku zatrudnienia na część etatu refundacja wysokość refundacji jest proporcjonalna do tej części etatu.

 
ZAPRASZAMY!
Autor
Folder galerii zdjęć
Załącznik
Pobierz Załącznik Pobierz Załącznik
Informacje o publikacji dokumentu


Staże finansowane ze środków Funduszu Pracy

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Przygotowanie zawodowe dorosłych

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Dofinansowanie kosztów zatrudnienia w domu pomocy społecznej lub jednostce organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej art. 57a

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Wznowienie naboru wniosków

Print Drukuj

Informujemy Państwa, że wznawiamy nabory wniosków o organizację prac interwencyjnych

 

Informacje naborze  o wniosków można uzyskać w  siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi pl. Wolności 23

lub telefoniczne 52 55 90 805

Informacje o publikacji dokumentu


Dane statystyczne za 2025 rok

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Partnerstwo „Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie" zaprasza na szkolenie dotyczące naboru wniosków o powierzenie grantów w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju "Chochla do borowiackiej grapy" (przedsięwzięcie 3.2 NASZE GZUBY)

Print Drukuj

Obrazek - plakat Szkolenie kluby młodzieżówe a logami instytucji wspierających

Partnerstwo „Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie" zaprasza na szkolenie dotyczące naboru wniosków o powierzenie grantów  w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju "Chochla do borowiackiej grapy" (przedsięwzięcie 3.2 NASZE GZUBY). 

W ramach naboru można będzie ubiegać się o granty na tworzenie klubów młodzieżowych. (dzieci i młodzież uczące się w wieku od 6 - 24 lat).

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z dokumentacją konkursową (ogłoszenie, w tym regulamin z załącznikami), a także z generatorem wniosków o powierzenie grantów.
 


TERMIN SZKOLENIA: 9 maja 2025r. (piątek)
GODZINA: 13.00 - 15.00
ADRES: biuro Partnerstwa LGD Bory Tucholskie (ul. Kolejowa 4, Tuchola; kontakt: 52 336 12 13 lub partnerstwo@borytucholskie.pl )


 

Obowiązują zapisy poprzez formularz zgłoszeniowy

 

Zachęcamy do zapoznania się przed szkoleniem ze Standardem klubu młodzieżowego” . Powinien to być punkt wyjścia, w planowaniu przez Państwa podmioty/instytucje, wsparcia dla dzieci i młodzieży. Dokument ten określa minimalny standard funkcjonowania edukacyjnych klubów młodzieżowych, których głównym zadaniem jest wspieranie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań dzieci i młodzieży poza edukacją formalną.

Zachęcamy bardzo do tego, aby czas przed ogłoszeniem naborów wniosków przez LGD wykorzystać do rzeczywistego zbadania potrzeb młodych ludzi.

„Klub powinien oferować elastyczną i zróżnicowaną ofertę zajęć, dopasowaną do zainteresowań, zdolności, predyspozycji, potrzeb i preferencji uczestników.

Zaangażowanie dzieci i młodzieży we wspólne formułowanie oferty jest obligatoryjne.

W związku z powyższym na etapie przygotowania koncepcji funkcjonowania klubu, należy pozyskać informację bezpośrednio od potencjalnych uczestników dotyczących ich zainteresowań i pomysłów na zajęcia (np. w trakcie spotkań grup i społeczności szkolnej, lokalnej, w rozmowach indywidualnych, w formie ankiet, skrzynek na dobre pomysły itp.).”

Podsumowując, klub młodzieżowy nie będzie dobrze działał, jeżeli będzie oferował wsparcie jakie grantobiorcy wydaje się właściwe. Klub będzie spełniał swoją rolę, jeżeli młodzież znajdzie tam wsparcie, którego oczekuje. A więc pytajmy młodych!

 

Partnerstwo „Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie”

Biuro: ul. Kolejowa 4, 89-500 Tuchola

tel. 523361213

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja o naborze wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na podjęcie działalności w ramach spółdzielni socjalnej ze środków PFRON

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi informuje, że w dniach 02-03.06.2025 r. przyjmowane będą wnioski o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na podjęcie działalności w formie spółdzielni socjalnej w ramach środków PFRON.

Ze środków Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych może skorzystać osoba niepełnosprawna bezrobotna lub poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu, posiadająca aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. 

Osoba niepełnosprawna może otrzymać środki na podjęcie działalności w wysokości określonej w umowie zawartej ze starostą . Wolne środki PFRON jakimi dysponuje tut. Urząd Pracy to 160.000,00 zł.

Kompletne i prawidłowo wypełnione wnioski wraz z niezbędnymi załącznikami można składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi, w godzinach od 7:00 do 15:00 lub za pośrednictwem poczty.

Wniosek można również składać za pośrednictwem  platformy SOW pod adresem : https://sow.pfron.org.pl/

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.tuchola.praca.gov.pl oraz w tut. Urzędzie Pracy pok.204 , II piętro lub pod numerem telefonu 52 55 90 805.  





 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Ważna informacja

Print Drukuj

Rejestracja osobista bezrobotnych i poszukujących pracy odbywa się

po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty w celu rejestracji

i ustaleniu kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji

Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naboru wniosków o bon na zasiedlenie

Print Drukuj

Informujemy, że nabór wniosków o bon za zasiedlenie został wstrzymany do odwołania. 

 

Informacje o naborze wniosków można uzyskać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi oraz na stronie https://tuchola.praca.gov.pl/

Informacje o publikacji dokumentu


Staże finansowane ze środków PFRON

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi informuje, że w dniach 23-30.04.2025 r. przyjmowane będą wnioski o skierowanie na staż osoby  niepełnosprawnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy jako  poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu,  finansowany ze środków PFRON.
Wniosek można składać za pośrednictwem  platformy SOW pod adresem : https://sow.pfron.org.pl/

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.tuchola.praca.gov.pl oraz w tut. Urzędzie Pracy pok.204 , II piętro lub pod numerem telefonu 52 55 90 805. 

Informacje o publikacji dokumentu


Wznowienie naboru wniosków

Print Drukuj

Wznowienie naboru wniosków

Informujemy Państwa, że wznawiamy nabory wniosków o organizację następujących form aktywizacji osób bezrobotnych:

- roboty publiczne ,

- szkolenia,

 -staże,

- dofinasowanie kosztów zatrudnienia w domu pomocy społecznej lub

   jednostce organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy

   zastępczej.

Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia nie została opublikowana w Dzienniku Ustaw  w związku z powyższym nie wejdzie ona w życie w dniu

01 maja 2025 r.

Za utrudnienia przepraszamy.

Informacje naborze  o wniosków można uzyskać w  siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi oraz na stronie https://tuchola.praca.gov.pl/

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja

Print Drukuj
Rejestracja osobista bezrobotnych i poszukujących pracy odbywa się po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty w celu rejestracji i ustaleniu kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji
Informacje o publikacji dokumentu


Centrum Aktywizacji Zawodowej

Print Drukuj
Imię i nazwisko Adres e-mail Telefon Numer pokoju
Maciej Kozłowski
doradca zawodowy
mkozlowskipup.tuchola.pl 52 5540002 II piętro pok. 207
Lucyna Czapiewska
doradca zawodowy
lczapiewskapup.tuchola.pl 52 5540002 II piętro pok. 206
Jarosław Sobek
pośrednik pracy, doradca klienta- realizuje wnioski o roboty publiczne, prace interwencyjne, staże, bony stażowe, Tarcza antykryzysowa: dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych, dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy
jsobekpup.tuchola.pl 52 5590805 II piętro pok. 204
Anna Siniło
specjalista ds. programów- realizuje wnioski o wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy, pożyczki na utworzenie st. pracy BGK, dotacje FP, EFS, grant (telepraca), świadczenia aktywizacyjne, pozyczka na podjęcie działalności gospodarczej BGK, Tarcza antykryzysowa: niskooprocentowana pożyczka z Funduszu Pracy dla mikroprzedsiębiorców
asinilopup.tuchola.pl 52 5590807 II piętro pok. 205
Katarzyna Sobiech
pośrednik pracy, doradca klienta - realizuje wnioski PFRON, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, szkolenia indywidualne i grupowe
ksobiechpup.tuchola.pl 52 5590805 II piętro pok. 204
Wioletta Słupińska
stanowisko ds. programów rynku pracy, doradca klienta - realizuje wnioski o prace społecznie użyteczne
wslupinskapup.tuchola.pl 52 5590810 poddasze- pokój nr 303
Marcin Remisz
pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter: L, M, P, realizacja ofert pracy
mremiszpup.tuchola.pl 52 5590814 parter stanowisko 5
Ilona Pieczka
pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter:R, S, Ś, T, realizacja ofert pracy
ipieczkapup.tuchola.pl 52 5590814 parter stanowisko 1
Iwona Kapanka
pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter:A, B, C, D, E, F, W, realizacja ofert pracy
ikapankapup.tuchola.pl 52 5590816 parter stanowisko 3
Dorota Pril
pośrednik pracy, doradca klienta - wizyty osób, których nazwisko rozpoczyna się od liter: K, N, Z, realizacja ofert pracy
dprilpup.tuchola.pl 52 5590818 parter stanowisko 4
Informacje o publikacji dokumentu